Bezorgen & afhalen

Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

Ja natuurlijk, je kan je bestelling eenvoudig afhalen bij onze winkel. Kies bij het afrekenen voor 'Bestelling afhalen'. Als je de bestelling voor 14.00 uur hebt geplaatst dan kan je deze de volgende dag ophalen in onze winkel. Je ontvangt een e-mail zodra de bestelling klaarstaat in onze winkel. 

Wat zijn de afhaaltijden voor mijn bestelling?

Indien je vandaag voor 14:00u besteld, kun je het de volgende dag al afhalen bij onze winkel (Met uitzondering van zondagen en feestdagen). Indien een product niet voorradig is, zullen wij contact met je opnemen.

Zodra je bestelling klaar staat ontvang je een e-mail met de bevestiging dat je de bestelling kunt afhalen. De bestelling kan afgehaald worden binnen de openingstijden van onze winkel.

 

In welke landen bezorgd Biezen?

Wij bezorgen momenteel in heel Nederland en België.

 

Doet Biezen ook aan thuis bezorgen?

Ja natuurlijk, wij leveren je bestelling graag bij je thuis af. Bestellingen worden bezorgd met een pakketdienst of onze eigen bezorgdienst.

 

Wat zijn de levertijden van een bestelling?

Wij hanteren een levertijd van 1 tot 3 werkdagen voor in Nederland en België! Dit geldt voor pakketpost en palletzendingen. Indien een product niet voorradig is, zullen wij contact met je opnemen.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling klaar staat in de winkel?

We sturen je een e-mail zodra je bestelling klaar staat om af te halen in onze winkel. Neem deze e-mail mee tijdens je winkelbezoek en toon 'm aan onze winkelmedewerker.

Rekent Biezen bezorgkosten?

Bij bestellingen tot € 150,- rekenen wij bezorgkosten. De hoogte van de bezorgkosten verschillen per product: kijk daarvoor bij ‘wat zijn de bezorgkosten’ of op de productpagina. Bij bestellingen vanaf € 150,- is de bezorging gratis.

Hoe blijf ik op de hoogte van de bezorging van mijn bestelling?

Je ontvangt een verzendbevestiging per e-mail zodra jouw bestelling is verzonden. Deze e-mail bevat een track & trace code: via deze code kan je de meest actuele bezorginformatie in de gaten houden en zie je hoe laat je de bezorger ongeveer kan verwachten. Wanneer onze eigen bezorgdienst jouw bestelling bezorgt, dan belt de bezorger je altijd een half uur voor aankomst. Zo ben je al helemaal goed op de hoogte!

Heb je geen verzendbevestiging of track & trace code ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bezorgen jullie mijn bestelling thuis?

Jazeker, met alle liefde. Wij hanteren een levertijd van 1 tot 3 werkdagen! Wij bezorgen op maandag tot en met zaterdag (en dus niet op zon- en feestdagen).

Hoe snel bezorgen jullie mijn bestelling?

Bij ons geldt een levertijd van 1 tot 3 werkdagen!* We bezorgen op maandag tot en met zaterdag (en dus niet op zon- en feestdagen). Per e-mail krijg je een track & trace code, zodat je jouw bestelling kan volgen.

Nederland: bestellingen in Nederland worden binnen 1 tot 3 werkdagen bezorgd. Dit geldt ook voor de Waddeneilanden.

België: bestellingen in België worden binnen 1 tot 3 werkdagen bezorgd. 

Laat je jouw bestelling liever op een andere dag bezorgen? Dat is geen probleem! Vul bij het plaatsen van je bestelling bij het vakje "Opmerking" een andere datum in die jou goed uitkomt. Of neem contact op met onze klantenservice om een bezorgafspraak te maken die bij jou past.

*Indien blijkt dat het product niet voorradig is, dan nemen we contact met je op om een ander bezorgmoment in te plannen.

Wat zijn de bezorgkosten voor een webshop bestelling?

Bij bestellingen vanaf € 150,- is de bezorging gratis. De hoogte van de bezorgkosten verschillen per product:

Bezorgkosten in Nederland en België:

  • De bezorgkosten voor een pakket tot 25kg zijn: Nederland €4,99 en België €7,49.
  • De bezorgkosten voor pakketten van 25kg tot 59kg zijn: Nederland €19,99 en België €29,99.
  • De bezorgkosten voor pakketten, pallets of grote en zware producten van meer dan 60kg zijn: Nederland €39,99 en in België €59,99.

Wat zijn de bezorgkosten voor een winkel aankoop?

De hoogte van de bezorgkosten verschillen per product en is afhankelijk van de plek waar wij het naartoe moeten brengen. Informeer naar de bezorgkosten in de winkel of neem contact op met onze klantenservice.

Wat zijn de bezorgvoorwaarden?

De bestelling wordt op de geplande datum bezorgd door ons of één van onze bezorgpartners. Via de track & trace code zie je hoe laat je de bezorger ongeveer kan verwachten.

Ben je niet thuis? Dan neemt de bezorger jouw bestelling weer mee en zal er een tweede bezorgmoment worden gepland. Helaas moeten wij hier wel extra kosten voor in rekening brengen.

Hoe worden mijn bloemen en/of planten netjes thuisbezorgd?

Wij willen alle bestellingen van bloemen en/of planten netjes bezorgen en we hebben daarom speciale verpakkingen ontwikkeld. Dankzij deze milieu- en plantvriendelijke verpakkingen kunnen jouw bloemen en/of planten onderweg niet beschadigen! Ook zorgen we dat ze voldoende water hebben, zodat ze in een goede conditie bij je worden afgeleverd.

Ben je toch niet tevreden met de staat waarin jouw bloemen en/of planten zijn bezorgd? Dat vinden we heel vervelend. Neem contact op met onze klantenservice zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Hoe worden grote artikelen bezorgd?

Wij willen alle bestellingen met grote artikelen, zoals tuinmeubelen, barbecues en overige artikelen netjes thuisbezorgen. Daarom maken we gebruik van onze eigen bezorgdienst of onze partner die is gespecialiseerd in transport van grotere artikelen.

Voor het bezorgen van deze bestellingen zullen we altijd contact opnemen om een bezorgafspraak in te plannen, zodat je goed op te hoogte bent van de levering.

Waar heb je een vraag over?